پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119589
رنگين‌کمان زيبا بر فراز آزادي و کري طرفداران سرخابي+عکس
تاریخ انتشار : 1393/09/02 11:52:26
نمایش : 1223
هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس به کري‌خواني براي رقيب مي‌پردازند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديدار تيم استقلال و پرسپوليس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد و طرفداران دو تيم از حالا کري‌خواني را براي يکديگر آغاز کردند. هواداران پرسپوليس با شعار شش‌تايي‌ها براي استقلالي‌ها کري مي‌خوانند و هواداران استقلال با پرچم‌هاي آبي‌رنگ 4 دربي متوالي و گل‌هاي فرهاد مجيدي را به رخ آنها مي‌کشد.

* هنگامي که بارش باران شديد شد طرفداران استقلال و پرسپوليس از مسئولان باشگاه آزادي خواستند تا در مجموعه باز شود و آنها اجازه ورود پيدا کند اما اين اتفاق رخ نداد و مسئولان ورزشگاه مدعي هستند زودتر از ساعت 12 درب‌ها باز نخواهد شد.

* راهنمايي و رانندگي منطقه 22 از ميدان المپيک تا ورزشگاه آزادي را تحت پوشش خود قرار داده و به همين دليل براي جلوگيري از ترافيک و توقف بيحا ماموران در خيابان منتهي به استاديوم مستقر هستند.

* به هنگام بارش باران رنگين کماني زيبا بر فراز مجموعه ورزشي آزادي شکل گرفت که طرفداران دو تيم مشغول گرفتن عکس از اين رنگين کمان بودند.

 

* تنها نقطه مشترک هواداران دو تيم و اتحاد آنها به گرفتن عکس يادگاري برمي‌گردد که آنها در کنار يکديگر را پرچم‌هاي قرمز و آبي عکس مي‌گيرند.

* بازار پرچم فروش‌ها مقابل ورزشگاه داغ است و آنها کاسبي خوبي از فروش پرچم راه انداختند.

* تعدادي دست‌فروش با وانت در مقابل ورزشگاه آزادي مستقر هستند و اقدام به فروش ساندويچ و مايحتاج تماشاگران مي‌کنند.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html